Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Treningstilbud

PartnerWOD

En morsom og effektiv økt der vi trener i par. Øktene vil variere fra gang til gang, og er crossfit-inspirerte med høy intensitet og god variasjon. Disse øktene er også svært effektive - du får trent hele kroppen på under en time.

Fysio-gruppe

Treningstime som passer for alle. Vi trener både kondisjon og funksjonell styrke - altså basis styrkeøvelser som alle trenger og som forbedrer livskvaliteten. Timen varer i 60 minutter! Du får personlig oppfølging og veiledning i timen! Passer for alle aldersgrupper.

Yoga

Yoga kombinerer pusteøvelser, meditasjon og rolige kontrollerte bevegelser, og anses derfor som en av de mest avslappende treningsmetodene. Yoga kan også øke pulsen, noe som gjør det til en utmerket treningsform.

Pilates

En form for fysisk trening med stabilitet og kroppskontroll som mål. Fokus er statisk styrke, ikke dynamisk styrke, og at den indre støttemuskulaturen bygges opp fra bunnen av, slik at kroppen kan bæres på en korrekt måte.

Morgenspinn

Ei spinningøkt med stor variasjon fra start til slutt. Timen er delt i 4. Del 1 er oppvarming, i del 2 og 3 kjøres ulike typer intervaller der vi sykler flater, motbakker og terreng. I siste del trapper vi ned og har uttøyning. Alt gjennomføres til fengende musikk som gir masse energi! 45 minutters morgenspinn passer for alle og du får en flott start på dagen.

Spinn

Effektiv kondisjonstrening med oppvarming, en kondisjonsdel, kort, men rolig midtparti med tid til og "hente seg inn", og litt mer kondisjonstrening igjen før nedtrapping og tilslutt uttøying. Noen ganger får du litt styrkeøvelser på slutten. Timen varer i 60 min, og passer for alle, siden du selv kan regulere motstanden på sykkelen!

Tabata

45 minutters trening med effektiv kombinasjon av kondisjon og styrke der vi varierer med å bruke kroppsvekt, vektskiver og minibands. Tabata er harde, morsomme og effektive intervaller på 4 minutter, der vi jobber i 20 sek og har pause 10 sek. Når 4 minutter har gått, har vi 1 minutt pause. Dette repeteres 6 ganger. Denne timen passer for alle, uansett utgangspunkt.

Step og Styrke

Her får du både kondisjon og styrketrening på en time. Først starter timen med 30 min enkel og morsom step, så avsluttes den med 30 min styrketrening som vil dekke det meste av kroppen.

SOMA MOVE

Vi trener barbeint eller med sokker på matte. Timen er sammensatt av øvelser fra både yoga, Pilates, kampsport og bevegelser fra dyreriket! Her trenes hele kroppen med smidighet, balanse, styrke og kondisjon. 3 øvelser kjøres i mønster 2 ganger og totalt 6 bolker skal vi gjennom.

Mor og Barn

60 min styrketrening for deg som har fått baby! Ta med babyen og kom på en morsom time der du blant annet bruker babyen til vekt! Dette er en flott time for å komme tilbake i form etter fødsel og du får god kontakt med babyen din og får se den smile både av deg og musikken.

Styrke

Styrkeøvelser for hele kroppen hvor absolutt alle kan delta. Her trener vi både bevegelighet, balanse, koordinasjon og styrke. Målet med denne timen er å utvikle styrke og funksjonalitet i bevegelsene.

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn